Azure Beach
18 مرداد 1402
دبی

30 تا از درجه‌یک‌ترین کلاب های ساحلی دبی با قیمت

ما در مجله گردشگری سه کلیک از همه زوایا این شهر رویایی را بررسی کردیم و به آن پرداختیم. شهری مدرن، زیبا و با امکانات تفریحی فراوان که بیشترین میزان تور گردشگری را به خودش اختصاص داده است. اما امروز می‌خواهیم شما را به کنار دریای نیلگون خلیج فارس و سواحل زیبای شهر دبی ببریم. جایی که می‌توانید شنا و آبتنی کنید، از غواصی، فلای برد، قایقرانی، جت اسکی و خیلی از تفریحات آبی لذت ببرید و در آخر هم در کنار ساحل بنشینید و از منظره لذت ببرید. فقط کافی است تا کلاب های ساحلی دبی و آن‌هایی که نزدیک به محل اقامتتان هستند را بشناسید تا یک تجربه مفرح و به یاد ماندنی داشته باشید. 

رزرو تور دبی

بلیط هواپیما دبی را با سه کلیک رزرو کنید !

لیست کامل ترین کلاب های ساحلی دبی

ما یک لیست کامل از کلاب‌ها دبی آماده‌ کرد‌ه‌ایم تا بتوانید بهترین و آنچه را که می‌خواهید را به راحتی پیدا کنید. در این میان اطلاعات لازم و هزینه هر کدام را نیز بیان کردیم.

استخر آورا اسکای (Aura Sky Pool)

Aura Sky Pool

استخر آوارا اسکای چیزی متفاوت‌تر از آنچه است که فکرش را می‌کنید. چرا؟ مرتفع‌ترین استخر بی‌نهایت 360 درجه جهان، AURA در طبقه 50 برج پالم قرار دارد که زیباترین و مهیج‌ترین مناظر شهر دبی را در زیر پاهایتان قرار می‌دهد، در حالی که در کنار استخر نشسته‌اید و یک لیوان نوشیدنی خنک نوش جان می‌کنید. چیزی که درمورد این استخر جالب است، نداشتن لبه در کنار آن است و با نگاه کردن به آن، تصور می‌کنید که با انتهای دریا یکی شده و واقعا منظره‌ای شگفت‌انگیزی برای شما ایجاد می‌کند. البته با توجه به منظره هزینه‌ها نیز متفاوت است.

اطلاعات مورد نیاز

برای بازدید از AURA Skypool باید از قبل بلیط رزرو کنید. 

از 170 درهم برای بهترین عکس سلفی شنا تا 275 درهم برای تجربه VIPکامل.

نمای برج العرب: صبح ۲۵۰ درهم، بعد از ظهر ۲۷۵ درهم، تمام روز ۵۲۵ درهم

نمای شهر: صبح از 350 درهم، بعد از ظهر 300 درهم، تمام روز 525 درهم

نمای نخل: صبح از 250 درهم، بعد از ظهر 300 درهم، تمام روز 550 درهم

منظره مارینا و عین دبی: صبح از 250 درهم، بعد از ظهر 300 درهم، تمام روز 550 درهم

سایت: auraskypool.com.

کلاب ساحلی آزور (Azure Beach)

به دنبال یکی از بهترین کلاب های ساحلی دبی در JBR هستید؟ به کلوپ ساحلی آزور بروید و از یک روز استخر ارزان با چشم‌اندازی به نخل و عین دبی (چرخ و فلک بزرگ دبی) لذت ببرید. این کلاب در هتل ریکسوس پریمیوم دبی قرار گرفته و با استخرهای عمیق و زیبا به همراه موسیقی ملایم و امکانات متنوع یکی از بهترین مکان‌ها برای استراحت در این شهر به حساب می‌آید. 

صندلی‌های آفتاب‌گیر بر اساس اولویت در دسترس هستند، بنابراین مطمئن شوید که از قبل رزرو کنید.

اطلاعات مورد نیاز

هزینه: 300 درهم در روزهای هفته، 400 درهم در تعطیلات آخر هفته. 

ساعات کاری: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 7 بعد از ظهر باز است.

آدرس: Rixos Premium Dubai, JBR

تلفن: 052 777 9472

کلاب ساحلی باراستی (Barasti)

کلاب های ساحلی دبی

شلوغ‌ترین و محبوب‌ترین کلاب ساحلی که با موسیقی زنده، برنامه‌های ورزشی، نوشیدنی‌های رنگارنگ و متنوع و میان‌وعده‌های خوشمزه، همیشه گزینه اول گردشگران بوده است. در این کلاب تفریح و خوشگذرانی همراه دی جی‌های معروف تمامی ندارد. 

اطلاعات مورد نیاز

ساعات کاری: همه روزه از ساعت 11 صبح باز است

آدرس: Le Méridien Mina Seyahi Beach Resort & Marina, Al Sufouh

تلفن: 04 318 1313

کلاب بیچ بای فایو (Beach by FIVE)

از بهترین کلاب های ساحلی دبی که در یک ساحل شنی به طول ۱۵۰ متر قرار دارد، دارای صندلی‌های آفتاب‌گیر، کابانا، جکوزی و استخری شیشه‌ای با یک لوستر بی‌نظیر است که بهترین عکس‌های اینستاگرامی را برای شما به یادگار ثبت می‌کند. همچنین در این کلاب مجموعه‌ای از نوشیدنی‌های خاص برای نوشیدن در حین آفتاب گرفتن و منویی از لقمه‌های مدیترانه‌ای وجود دارد تا به بهترین شکل از شما پذیرایی کنند.

اطلاعات مورد نیاز 

هزینه: 150 درهم (خانم‌ها برای صندلی‌های آفتاب‌گیر)، 300 درهم (خانم‌ها برای صندلی‌های آفتاب‌گیر در منظره متفاوت)، 1000 درهم (حداقل هزینه روزانه برای دو مهمان برای تخت‌های آفتاب لوکس VIP)، 3000 درهم (حداقل هزینه برای شش مهمان) 

کلاب ساحلی بلا بلا (Bla Bla)

Bla Bla

وقتی گذراندن یک روز ساحلی با روز مهمانی برابری می‌کند، کلوپ ساحلی بلا بلا همیشه حرف اول را می‌زند. در مینی تفرجگاه وسیعی که Bla Bla قرار دارد، بارها و رستوران‌های فراوانی را می‌توانید پیدا کنید. اما بلا بلا در بین آن‌ها بهترین گزینه است. با مجموعه‌ای وسیع از سرگرمی‌های زنده، استخری مجلل، صندلی‌های آفتاب‌گیر در آب، کابین‌های استراحت، تخت‌خواب‌های راحت و مناظر زیبا از عین دبی، مسلما باید گزینه اول هر گردشگری هم باشد. 

اطلاعات مورد نیاز

هزینه: 200 درهم با 100 درهم برای غذا و نوشیدنی، دوشنبه تا جمعه. از 300 درهم با 150 درهم برای غذا و نوشیدنی، آخر هفته. 

ساعات کاری: همه روزه از ساعت 10 صبح تا غروب آفتاب باز است. 

آدرس: ساحل روبروی JBR

سایت: blabladubai.ae

تلفن: 058 606 3535

کلاب ساحلی کاو (Cove Beach)

در این کلوپ ساحلی شاداب و پرهیاهو می‌توانید شادترین اوقات را سپری کنید. در اینجا می‌توانید یک تشک تک نفره، تخت آفتابگیر یا تخت آفتابگیر دو نفره رزرو کنید، روی ماسه‌ها یا کنار استخر وسیع قدم بزنید و روز خود را با مناظر زیبای دریا بگذرانید. 

اطلاعات مورد نیاز

هزینه: 200 درهم در روزهای هفته، 250 درهم در تعطیلات آخر هفته.

ساعات کاری: همه روزه از ساعت 10 صبح تا غروب آفتاب باز است

آدرس: Caesars Bluewaters Dubai, Bluewaters Dubai

تلفن: 050 454 6920

کلاب ساحلی دریفت (DRIFT Beach)

کلاب های ساحلی دبی

کلاب ساحلی دریفت را می‌توان در چند کلمه خلاصه کرد: فوق‌العاده شیک و همیشه بسیار زیبا. DRIFT در One&Only Royal Mirage یکی از باکلاس‌ترین کلوپ های ساحلی دبی است. دارای یک استخر مجهز و مدرن، رستورانی با طراحی خاص و زیبا که با نور خورشید روشن می‌شود و در نهایت انواع مختلفی از پذیرایی‌های مجلل و لوکس که حس شاهزاده بودن را به شما می‌دهد. با رفتن به کلاب دریفت یک روز آرام و در عین حال مجلل را سپری خواهید کرد. 

اطلاعات مورد نیاز

هزینه: 200 درهم دوشنبه تا پنج شنبه، 250 درهم جمعه تا یکشنبه.

ساعات کاری: 10 صبح تا 7 بعد از ظهر

آدرس: One&Only Royal Mirage, Al Sufouh

تلفن: 04 315 2200

خانه ساحلی اِوا (Eva Beach House)

لباس‌های آفتابی و راحت خود را بپوشید و با یک کیف ساحلی به سمت کلاب اِوا بروید. البته اگر به تزئینات و چیزهای ظریف علاقه دارید. در داخل رستوران بوهو که با پارچه‌های ابریشمی، یراق آلات نورپردازی فوق‌العاده جالب، صندلی‌های پذیرایی خاص و فرش‌های بافته شده روی کفپوش‌های مرمری و چوبی تزئین شده است، بنشینید و از یک وعده غذایی در چنین فضایی نهایت لذت را ببرید. اگر خواستید، می‌توانید یک غذای خودمانی در ساحل میل کنید. در هر صورت آن‌ها همیشه آماده پذیرایی از شما خواهند بود. 

اطلاعات مورد نیاز

هزینه: 200 درهم برای میز تراس، 300 درهم  برای تخت‌های آفتاب‌گیر در روزهای هفته، 300 درهم برای تخت‌های آفتاب‌گیر در آخر هفته‌ها.

ساعات کاری: یکشنبه تا پنج شنبه 10 صبح تا 1 صبح، جمعه تا شنبه، 10 صبح تا 2 بامداد.

آدرس: ساحل پالم وست، پالم جمیرا

سایت: evabeachhousedubai.com

کلاب ساحلی30 فوریه (February 30)

February 30

رستوران 30 فوریه که در بیروت متولد شده، یک شعبه در دبی دارد و به عنوان یکی از بهترین کلاب های ساحلی دبی شناخته می‌شود. وقتی قدم در این کلاب می‌گذارید، متوجه خواهید شد که از هر سبک آدمی در اینجا مشغول خوشگذرانی و تفریح هستند. از تیپ‌های خیلی شیک گرفته تا خانواده‌هایی با کودکان نوپا که به دنبالشان در حال دویدن هستند. از طرفی ریف کوشیاکی، سرآشپز مستقر در دبی، منویی از غذاهای سبک، خوشمزه و خوش‌طعم را تنظیم کرده و سرو می‌کند و از قضا طرفداران زیادی هم دارد. این کلاب همچنین به دلیل موقعیت عالی یعنی در ساحل اصلی پالم قیمت مناسبی نیز دارد.

اطلاعات مورد نیاز

هزینه: 150 درهم 

ساعات کاری: در روزهای هفته، روزانه، از ظهر تا 2 بامداد. 

آدرس: ساحل پالم وست، پالم جمیرا 

سایت:  February30dubai.com

تلفن: 04 244 7200

باشگاه ساحلی فلوید (Fluid Beach Club)

اگر به دنبال یک منظره زیبا و چشمگیر هستید و می‌خواهید در کنار آب فقط تنبلی و استراحت کنید (البته همراه یک نوشیدنی خنک)، باشگاه ساحلی فلوید در هتل شیک ساحلی Th8 Palm مکان مناسبی برای شماست. محوطه استخر بی‌نهایت شیک با تخت‌های آفتابی تمیز و سفید و رنگ‌های زیبا به ‌خاطر سایبان‌های قرمز روشن، منظره‌ای از عین دبی، خط افق مارینا و خود پالم، محبوب و پرطرفدار شده است. مکانی که شما را از ماندن در اینجا راضی و خرسند می‌کند. در کل حال و هوای اینجا لوکس و در عین حال خنک است، موسیقی همیشه دلنواز است و با گذر ساعت از اوایل عصر به شب، فضا لذت بخش‌تر می‌شود.

اطلاعات مورد نیاز

هزینه: 200 درهم در روزهای هفته، 250 درهم در تعطیلات آخر هفته

آدرس: پالم جمیرا

سایت: th8palmdubai.com/fluid-beach-club/

تلفن: 04 525 8888

کلاب ساحلی کوکو بای (Koko Bay)

کلاب های ساحلی دبی

مناظر ستاره‌ای با افق مارینا دبی که در پس زمینه می‌درخشد، حال و هوای ساحل بالی و لذیذترین غذاها؛ این‌ها جملاتی هستند که می‌توان در وصف یکی از کلاب های ساحلی دبی، یعنی کوکو بای عنوان کرد. کوکو بای در مدت زمان کوتاهی پس از افتتاحش به سرعت تبدیل به یک نقطه داغ شده است. موقعیت فوق‌العاده در امتداد ساحل پالم وست و نوشیدنی‌های خاصی که در هیچ کجای دیگر پیدا نمی‌شوند (شربت پاندان خانگی، برگ کافیر، دود مایع و پنیر ماسکارپونه)، از دیگر ویژگی‌های خاص این کلاب هستند.

اطلاعات مورد نیاز

هزینه: 150 درهم در روزهای هفته و 200 درهم در تعطیلات آخر هفته.

ساعات کاری: دوشنبه تا پنج شنبه، 10 صبح تا نیمه شب، جمعه 10 صبح تا 1 صبح، شنبه 8 صبح تا 1 صبح، یکشنبه 8 صبح تا 12 صبح باز است.

آدرس: ساحل پالم وست، پالم جمیرا

سایت: kokobay.co

تلفن: 04 572 3444

کلاب ساحلی KYMA

یک رستوران و کلوپ ساحلی با الهام از یونانی که احساس میکونوس یا سانتورینی دارد. طعم اصیل یونانی را با غذاهایی مانند گوشت کبابی، ماهی ترافل، لوکوم فتا و موساکا تجربه کنید. ماسه را بین انگشتان پای خود احساس و در حالی که نوشیدنی مورد علاقه خود را می‌نوشید، با تماشای رنگ‌های خنثی آرامش‌بخش استراحت کنید. کلاب ساحلی KYMA یکی از بهترین کلاب های ساحلی دبی است که ارزش دیدن و حال و هوای خاصش را دارد. 

اطلاعات مورد نیاز

هزینه: 200 درهم در روزهای هفته، 250 درهم در تعطیلات آخر هفته.

ساعات کاری: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 8 بعد از ظهر (استخر) ظهر تا 2 صبح (رستوران) باز است.

آدرس: ساحل پالم وست، پالم جمیرا

سایت: kymabeach.ae.

کلاب ساحلی La Piscina by Palazzo Versace

La Piscina by Palazzo Versace

بهشت را کشف کنید و در La Piscina، Palazzo Versace Dubai یک آب تنی با طراوت داشته باشید. از خودتان با یک کلوپ ساحلی باحال پذیرایی کنید، بدون اینکه پولتان را بی‌خودی هدر داده باشید. این کلاب ساحلی شیک و زیبا مستقیما شما را به دل لوکس بودن می‌برد. شما می‌توانید از مجموعه‌ای خوشمزه از غذاها و نوشیدنی‌ها سفارش دهید و از بودن در کنار استخر لذت ببرید.

اطلاعات مورد نیاز

هزینه: 100 درهم برای خانم‌ها، 200 درهم برای آقایان 

آدرس: Palazzo Versace, Al Jaddaf

ساعات کاری: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 7 بعد از ظهر باز است.

تلفن: 04 556 8895

کلاب ساحلی لاکی فیش (Lucky Fish)

لاکی فیش طعم ایتالیایی، فرانسوی و اسپانیایی را در یک منوی شیک مدیترانه‌ای می‌پاشد و غذاهای تازه‌ای مانند: میستوی فریتو، صید تازه کبابی روز، اسپاگتی شاه خرچنگ، اختاپوس و انواع آن را سرو می‌کند. در کنار غذاهای جذاب، فضای و امکانات رفاهی و تفریحی نیز به همین اندازه عالی هستند. 

اطلاعات مورد نیاز

هزینه: 300 درهم 

ساعات کاری: همه روزه از ساعت 11 صبح تا 3 صبح باز است. 

آدرس: ساحل پالم وست، پالم جمیرا

سایت: luckyfishdubai.com

تلفن: 04 569 3447

ساحل نیکی (Nikki Beach)

Nikki Beach

یکی دیگر از کلاب های ساحلی دبی، نیکی پرهیاهو است که از زمان راه‌اندازی‌اش یعنی شش سال پیش تا به اکنون پاتوق محبوب خیلی‌ها بوده و هست. فضای پرجنب‌وجوش این کلوپ ساحلی مد روز، افراد آفتاب‌جو را همواره به دنبال خود می‌کشاند.

اطلاعات مورد نیاز

هزینه: دوشنبه تا جمعه: صندلی‌های آفتابگیر 300 درهم، تخت‌های لوکس (حداقل هزینه 1000 درهم) کابانای لوکس (حداقل هزینه 2000 درهم)، صندلی های آفتابگیر 300.

آدرس: Pearl Jumeirah, Dubai

سایت: Dubai.nikkibeach.com

تلفن: 04 376 6162

کلاب ساحلی ناموس (Nammos)

ناموس از کلاب‌های خاص و زیبا است که همانند نامش متفاوت، شیک و مد روز به حساب می‌آید. دقیقا همانند عکس‌های اینستاگرامی! به لطف یک تراس خصوصی احاطه شده با فضای سبز، رستورانی عمداً ساده و در عین حال شیک دارد. فضایی دنج و بانمک که با چوب و صندلی‌های مخملی و رنگ‌های ماسه سنگی تزئین شده‌ است و غذا خوردن را به بهترین تجربه سفرتان تبدیل می‌کند. 

در کنار این‌ها فضای ساحلی بکری دارد که شن‌های آن همانند ابریشم می‌درخشند و تخت‌ها و چترهای آفتابی نیز بهترین استراحت را به همراه خواهند داشت.

اطلاعات مورد نیاز

هزینه: 200 درهم 

ساعات کاری: همه روزه از ساعت 12:30 بعد از ظهر تا 2 بامداد باز است.

آدرس: ریزورت چهار فصل دبی در ساحل جمیرا

سایت: nammos.gr/nammos-dubai

تلفن: 04 340 1002

کلاب ساجلی پیچز اند کریم (Peaches & Cream)

باشگاه ساحلی Peaches & Cream که طعم ساحل میامی دهه 80 را به ماسه‌های پالم جمیرا می‌دهد، در Clubhouse Al Nafura واقع شده است. کلوپ ساحلی پرجنب‌وجوش با تم استرالیایی و یک باشگاه ساحلی فوق‌العاده کامل و عالی. 

این مکان برای یک استراحت خوب در کنار غذاهای خوشمزه ساخته شده است. در واقع کسانی که می‌خواهند به همراه خانواده خود در فضایی معمولی یک غذای خودمانی بخورند و کمی استراحت کنند، عالی است. اگر بخواهیم کمی درباره منوی غذایی این کلاب بگوییم، شما باید انتظار غذاهایی مانند: غذاهای دریایی تازه، پائلا و پیتزاهای تازه و با طعمی اصیل باشید.

اطلاعات مورد نیاز

هزینه: 100 درهم در روزهای هفته، 150 درهم در تعطیلات آخر هفته

ساعات کاری: هر روز از ساعت 8 صبح تا نیمه شب باز است.

آدرس: Clubhouse Al Nafura by the Shoreline Apartment

تلفن: 052 947 4552

کلاب ساحلی Playa

منتظر دکوراسیون جسورانه و متنوع در داخل و فضایی آرامش بخش در بیرون باشید. کلاب ساحلی Playa جذاب و دوست داشتنی است و با منوی خاص پر از خوراکی‌ها و غذاهای سبک، پس‌زمینه‌ای عالی را برای استراحت شما فراهم می‌کند.

اطلاعات مورد نیاز

هزینه: 200 درهم در روزهای هفته، 400 درهم در تعطیلات آخر هفته.

ساعات کاری: 10 صبح تا 2 بعد از ظهر

آدرس: ساحل پالم وست، پالم جمیرا

خلاصه اینکه….

کلاب های ساحلی دبی تا دلتان بخواهد از امکانات لوکس و مفرح برخوردارند. ما سعی کردیم بسیاری از آن‌ها را پوشش دهیم تا در مدت اقامتتان در این شهر رویایی به نزدیک‌ترین کلاب بروید و تجربه‌ای خاص و منحصربفرد در سفرتان داشته باشید. 

نظرات کاربران