Dubai in May 2023
17 مرداد 1402
دبی

در سفر به دبی در اردیبهشت؛ چه کارهایی باید انجام دهید؟

دبی در اردیبهشت هنوز هم دوست داشتنی و جذاب است. هوا در مقایسه ماه‌های قبل کمی افزایش محسوس داشته، اما هنوز هم قابل تحمل است. روزها آفتابی تا حدی گرم، شب‌ها هم ملایم و لذت‌بخش. خوب اگر انتخاب شما برای گشتن در این شهر رویایی اردیبهشت ماه است، با ما همراه باشید تا به شما بگوییم هر روز را چگونه بگذرانید و خاطر‌ه‌سازی کنید. 

رزرو تور دبی

بلیط هواپیما دبی را با سه کلیک رزرو کنید !

10 کار فوق العاده برای سفر به دبی در اردیبهشت

اردیبشهت است و دبی در حال گرم شدن، اما هنوز هم سرگرم‌کننده و جذابیت خود را دارد. زمان یک ماه فوق العاده در اینجا فرا رسیده و کارهای زیادی برای انجام دادن در اینجا در دبی وجود دارد. خرید در میان بزرگ‌ترین مراکز خرید جهان، غذاخوردن در رستوران‌های لاکچری، استراحت در کنار ساحل و گوش دادن به موسیقی، شما کدام را انتخاب می‌کنید!؟ ما برای شما لیست هر روز بهترین کارهایی را که می‌توان در این ماه انجام داد را آماده کرده‌ایم تا راحت‌تر برنامه‌ریزی سفرتان را شروع کنید. 

آشنایی کلی با آب و هوای دبی !

1: از یک کلاس رایگان یوگا لذت ببرید

دبی در اردیبهشت

معلم یوگا، نِری، کلاس‌های رایگان یوگا را در سیتی سنتر دیره آخر هفته‌ها برگزار می‌کند. از ساعت 9 صبح می‌توانید تجربه یک کلاس یوگا در محیطی زیبا با حرفه‌ای‌ترین‌ها داشته باشید. اگر اهل یوگا باشید، باید بگوییم که فضاهای این محیط به شکل‌های مختلف اولویت بندی شده و شما می‌توانید هر نوع یوگایی را در آن کار کنید. 

بخوانید: بهترین مکان های یوگا در دبی؛ تجربه اتصال به طبیعت!

اطلاعات مورد نیاز

هزینه: رایگان. 

ساعات کاری: شنبه و یکشنبه – 9 صبح تا 10 صبح. 

آدرس: Wellness Corner, Level Three, City Centre Deira

تلفن: 050 747 8066

2 لذت چشیدن طعم نودل در San Wan Hand Pulled Noodles

این مکان زیبای JLT هر یکشنبه نودل را به شیوه‌ی منحصربفرد خودش سرو می‌کند. در اینجا البته چای نیز برای شما به شکل سنتی خودشان سرو می‌کنند. راستی همه این‌ها فقط برای 60 درهم است. 

اطلاعات مورد نیاز

هزینه: 60 درهم

آدرس: JLT Cluster F

تلفن: 050 759 9584

3: آخرین فرصت شما برای دیدن یک اقیانوس در هر قطره

Al Jaddaf

این نمایشگاه بر اهمیت آب تمرکز دارد. آثاری از جومانا امیل عبود، الاصطخری، مارتا آتیانزا، ریون چاکون، سیان دیریت، لئولی اشراقی، آسونسیون مولینوس گوردو، حسین ناصرالدین، ثو انگوترسهان، دانیل انگوترسهان در این نمایشگاه در معرض نمایش قرار داده می‌شود. اگر دوست دارید با حیاتی‌ترین ماده جهان به شکلی دیگر آشنا شوید، حتما به این نمایشگاه سر بزنید. 

اطلاعات مورد نیاز

هزینه: رایگان. 

آدرس: Jameel Arts Centre, Jaddaf Waterfront, Al Jaddaf

سایت: jameelartscentre.org

تلفن: 04 873 9800

4: تنیس را در زمین شناور امتحان کنید

در دریاچه جمیرا یک زمین شناور تنیس قرار داده شده تا علاقه‌مندان این ورزش آن را به شیوه‌ای مهیج‌تر انجام دهند. جذابیت و انرژی این ورزش در حالی که روی آب قرار دارید را در هیچ کجای دیگر تجربه نخواهید کرد؛ پس در سفر به دبی در اردیبهشت ماه، این کار رو حتما امتحان کنید!

اطلاعات مورد نیاز

هزینه: 200 درهم (در ساعت).

ساعات کاری: همه روزه 6 صبح تا 11 شب

آدرس: Jumeirah Lake Towers

سایت: playtomic.io.

5 : استعدادهای برتر کمدی را در کارخانه خنده ببینید

دبی در اردیبهشت

برای خندیدن آماده شوید زیرا The Selfdrive Laughter Factory تور Therapists Nightmare خود را در اردیبشهت به شهر دبی می‌آورد. منتظر دیدن استر مانیتو، جولیان دین، ایما و تاباراک باشید که برای درآوردن اشک شما روی صحنه می‌روند. دبی در اردیبهشت شما را به هر طریقی که شده شاد و خوشحال نگه می‌دارد. 

اطلاعات مورد نیاز

هزینه: 160 درهم (بلیت نمایش).

ساعات کاری: از ساعت 20:30 به بعد

آدرس: هتل هاید، بیزینس بی دبی

6: کلاس بوکس را در SLS دبی امتحان کنید

اگر اهل ورزش بوکس هستید، دبی در اردیبهشت برای شما سوپرایز دارد. استودیوی بوتیک زوریخ، لاکی پانچ از پنجشنبه به بعد در SLS دبی، میزبان دو کلاس 45 دقیقه‌ای به قیمت 130 درهم است. در طبقه ۷۵، می‌توانید از ورزش کردن در این ارتفاع و تماشای مناظر شهر از بالا نهایت لذت را ببرید. حتی با پرداخت 100 درهم بیشتر به استخر زیبای این مجموعه نیز دسترسی خواهید داشت. انتخاب با شماست!

اطلاعات مورد نیاز

هزینه: 130 درهم

ساعات کاری: ساعت 6:30 صبح یا 7:45 صبح

آدرس: SLS Dubai, Marasi Drive, Business Bay

7: در At.mosphere یک چای دبش میل کنید

At.mosphere

به برج خلیفه، بلندترین ساختمان جهان بروید و تجربه‌ای زیبا و خوشمزه در At.mosphere برای خودتان به وجود بیاورید. در اینجا چای خوردن طعم و مزه‌ای دیگر دارد و البته غذاهای متنوعی هم سرو می‌شود. می‌توانید ساندویچ‌هایی مانند تارتار باله آبی، قزل آلای رنگین کمان چغندر و خیار و لبنه بخورید. حتی با امتحان کردن مجموعه‌ای از شیرینی‌هایی مانند اکلر جنگلی سیاه، تارت لیموی معکوس، کیک لایه‌دار دارچینی، اسکون و پتی‌فور دائقه‌تان را به کلی عوض کنید. فقط شاید رفتن به این رستوران کمی گران باشد! 

با تور دبی، یک سفر به یاد ماندنی برای خودتان بسازید.

اطلاعات مورد نیاز

هزینه: 600 درهم برای هر نفر، رایگان (کودکان زیر 9 سال).

ساعات کاری: 12:30 تا 15:00. 

آدرس: برج خلیفه، مرکز شهر دبی 

8: IPL را در The Huddle تماشا کنید

به ورزش کریکت علاقه‌ دارید؛ به رستوران The Huddle بروید تا از تماشای آن در بین شور و هیجان مردم لذت ببرید. این بار ورزشی در بر دبی تمام مسابقات IPL را روی صفحه نمایش  HD خود نشان می‌دهد و همچنین منوی ویژه IPL را در طول مسابقات ارائه می‌دهد، از کاری گرفته تا بال مرغ و برگر. حتی اگر هم به این ورزش علاقه ندارید، هیاهوی جمع شدن افراد در کنار هم و تماشای ورزش کریکت، ارزش رفتن به این رستوران را دارد. 

اطلاعات مورد نیاز

هزینه: قیمت ها متفاوت است. 

آدرس:  هادل اسپورت بار و گریل، هتل سیتی مکس، خیابان کویت 

9: طعم خوشمزه کباب را در Bubbalicious بچشید

دبی در اردیبهشت

دبی در اردیبهشت از شما با انواع غذاهای خوشمزه پذیرایی می‌کند. اما اگر اهل کباب خوردن هستید خودتان را به Bubbalicious در Mina’s Kitchen برسانید. منتظر طعم لذیذ گوشت‌های کباب شده و خوراکی‌های مورد علاقه خود در کنار دسرهای خوشمزه باشید. 

اطلاعات مورد نیاز

هزینه: 340 درهم (نوشیدنی‌های غیرالکلی)، 390 درهم (نوشیدنی‌های خانگی)، 490 درهم (غذا).

آدرس: استراحتگاه ساحلی وستین مینا سیاحی و مارینا، دبی مارینا

10: بهترین برگرهای شهر را امتحان کنید

اصلا تصورش را نکنید که بدون خوردن برگرهای خوشمزه دبی آن را ترک کنید. پیکل برگرها رسما بهترین در دبی هستند و وقت آن رسیده که آن‌ها را امتحان کنید. این برند همبرگر بومی که از زمان افتتاح در سال 2019 شهرت زیادی به دست آورده است، برخی از خوشمزه‌ترین نان‌های شهر را با گوشت یا ماهی دو برابر در سس مخصوص می‌غلتاند و تحویل شما می‌دهد. از آن برگرهایی که با گاز زدن دوم سیر می‌شوید!

10 تا از بهترین برگرهای دبی که تصورتان را از همبرگر تغییر می‌دهند!

اطلاعات مودر نیاز

آدرس: One JLT Tower, JLT

سایت: eatpickl.com

تلفن: 04 584 6859

با رزرو ارزانترین هتل دبی، سفری مقرون به صرفه داشته باشید.

در آخر

دبی در اردیبهشت هنوز هم جذاب و دیدنی است. هوا شروع به گرم شدن کرده، اما برای مسافرت دیر نیست. ما در این مقاله سعی کردیم کارهایی را که در طول 30 روز این ماه در سال 2023 می‌توانید انجام دهید را به شما معرفی کنیم. می‌توانید هر مورد را که دوست داشتید در کنار برنامه‌ی سفریتان قرار دهید و خاطرات لذت‌بخش‌تری را با خود به خانه ببرید. 

نظرات کاربران