پارک واقعیت مجازی دبی
18 مرداد 1402
دبی

پارک واقعیت مجازی دبی؛ راهی برای فرار از دنیای واقعی

شهر دبی پر از شگفتی است. این شهر جادویی با حجم انبوه سازه‌ها و جاذبه‌های دیدنی هر گردشگری را با هر سلیقه‌ای جذب خود می‌کند. پیشرفت سریع و باز شدن مکان‌های شگفت‌انگیز و متفاوت در دبی چیز جدیدی نیست و به هر گوشه از آن که نگاه می‌کنید، جاذبه‌هایی را می‌بینید که حتی نظیر آن‌ها نیز در هیچ کجای جهان دیده نمی‌شود یا حداقل بسیار کم است. امروز ما قصد داریم تا پارک واقعیت مجازی دبی (VR Park) را به عنوان یکی از این شگفتی‌ها به شما معرفی کنیم. مکانی که آن را بزرگ‌ترین پارک واقعیت مجازی در جهان می‌دانند. خودتان را برای یک تفریح جذاب، خاص و متفاوت آماده کنید. تجربه‌ای که هیچ وقت نداشته‌اید! 

رزرو تور دبی

بلیط هواپیما دبی را با سه کلیک رزرو کنید

VR Park Dubaiچیست؟

پارک واقعیت مجازی دبی

پارک واقعیت مجازی دبی اولین جاذبه در نوع خود در خاورمیانه است که واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR) را از طریق 18 فعالیت همه جانبه و سواری هیجان‌انگیز ادغام می‌کند. برای فرار از واقعیت و رفتن در دل دنیای تخیل، مخصوصا گیمرها و ماجراجویان، اینجا خود بهشت است. چراکه این پارک مجموعه‌ای از محیط‌های مجازی را شامل می‌شود؛ پر از بازی‌های معلق در آسمان، تفریحی، هیجان‌انگیز و موارد دیگر. 

تجهیزات و تکنولوژی که در این پارک در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد، آن‌ها را در دنیایی از تخیل که خیلی واقعی به نظر می‌رسد، می‌برد. شما هر وسیله، بازی و حتی سواری را انتخاب کنید، واقعا هیجان‌زده خواهید شد و شاید در برخی موارد هم بترسید، مانند سقوط از برج خلیفه. البته این را اضافه کنیم که پارک وی آر دبی فقط برای بازی نیست و از واقعیت مجازی برای فعالیت‌های دیگری که مربوط به تکنولوژی نیز هستند، استفاده می‌شود. 

وبسایت: thedubaimall.com/en/entertain-detail/vr-park

چرا از پارک وی آر دبی دیدن کنید؟

اگر رفتن به جهان‌های خارق‌العاده رویای همیشگی‌تان بوده، VR Park Dubai برای شما ساخته شده است. خود را در دنیای مجازی بیش از حد واقع گرایانه غوطه‌ور کنید که در آن شما قهرمان داستان هستید و درگیر برنامه‌های هیجان انگیز شوید.

پارک وی آر دبی که در دو طبقه بزرگ قرار گرفته، تجربیات مجازی را در مجموعه‌ای از ژانرهای هیجان‌انگیز در خود جای داده است. برخی از گزینه‌های در اختیار شما شامل اکشن، ماجراجویی، رمز و راز و غیره است. برای علاقه‌مندان به آدرنالین، برج دراپ یک تجربه واقعیت مجازی عالی است، در حالی که طرفداران ورزش‌های ماجراجویانه از Dune Bash برای یک ماجراجویی مجازی خاطره‌انگیز خارج از جاده ذوق‌زده خواهند شد.

تمام تجربیات و بازی‌های پارک واقعیت مجازی دبی به گونه‌ای فوق العاده آسان طراحی شده‌اند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که هدست واقعیت مجازی خود را قرار دهید، تکیه گاه مورد نیاز خود را آماده نگه دارید و وارد ماجراجویی شوید. تیم پشتیبانی همیشه در اطراف است تا به شما کمک کند.

در VR Park Dubai چیزی برای همه نوع سلیقه‌ای وجود دارد. از یک تجربه هیجان انگیز چتربازی در دبی Drone تا اولین تجربه مجازی پاراگلایدر در خاورمیانه در ParaDrop، VR Parkاین پارک جذاب مملو از جاذبه‌ها و بازی‌های طراحی شده در ژانرهای مختلف است.

بخوانید: لگولند دبی؛ دنیای لگوها را از قبل بشناسید!

اطلاعات مورد نیاز پارک وی آر دبی

پارک واقعیت مجازی دبی

مکان: دبی مال، خیابان فایننشال سنتر، مرکز شهر دبی

زمان: پارک واقعیت مجازی در روزهای یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 12 بعد از ظهر تا 10 شب باز است، آخرین ورود آن ساعت 21:30 و جمعه – شنبه از ساعت 10 صبح تا 12 صبح و آخرین ورود در ساعت 11:30 شب است.

نحوه رسیدن به آنجا: می‌توانید از مترو، اتوبوس یا تاکسی استفاده کنید

تعداد سواری: 18

سایر جاذبه‌های اطراف: برج خلیفه، فواره دبی، آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب، دبی مال

در پارک وی آر دبی چه باید کرد؟

در حالی که این فهرست کاملی از همه سواری‌ها و تجربیات در VR Park Dubai Mall نیست، اما ما در اینجا بهترین انتخاب‌ها را در این مکان گردآوری کرده‌ایم: 

برج دراپ وی آر پارک دبی (Burj Drop)

پارک واقعیت مجازی دبی

بلندترین سازه در جهان جالب‌تر هم می‌شود، نظرتان در مورد پریدن از این برج چیست، البته در دنیای مجازی! تجربه هیجان‌انگیز پایین آمدن برج خلیفه در احتمالاً محبوب‌ترین و هیجان‌انگیزترین تجربه در VR Park دبی است. مکانیک پیشرفته و VR به این معنی است که این تجربه چیزی کمتر از تجربه واقعی نخواهد بود. با گذاشتن عینک‌های مخصوص و ایستادن در مکان معلوم، پرش از روی برج خلیف و تمامی تصاویر واقعی اطراف آن را در حین سقوط خواهید دید که واقعا ترسناک است! 

تور دبی فقط با سه کلیک!

پهپاد دبی (Dubai Drone)

تجربه پهپاد دبی که نشان‌دهنده آینده این شهر است، یک عنصر علمی تخیلی هیجان‌انگیز را با واقعیت ترکیب می‌کند و شما را به زمانی می‌برد که تاکسی‌های هوابرد بر خط افق دبی تسلط دارند. همان‌طور که از بالا در حال تماشای منظره هستید، متوجه شدید که تاکسی شما در مسیر هوایی پر ترافیک از کنترل خارج شده است. احتمالا فیلم‌هایی که آینده را نشان می‌دهند که همه چیز در هوا معلق است و تاکسی‌ها نیز پرواز می‌کنند را دیده باشید، این تجربه واقعی از این مدل فیلم‌هاست. 

بخوانید: پارک صحرایی شارجه

نشان سیاه (Black Badge)

پارک واقعیت مجازی دبی

این تجربه فوق واقعی در پارک واقعیت مجازی دبی با استفاده هوشمندانه از گرافیک و فناوری همه جانبه امکان‌پذیر شده است. در این بازی شما بخشی از یک خدمه نخبه از متخصصان هستید که وظیفه نجات یک دوست به آن‌ها داده شده است. تنها چیزی که بین شما و فرد مهاجم قرار دارد یک هیولای خطرناک است که باید از سر راه بردارید. خلاصه که خیلی جذاب و مهیج است!

بخوانید: ساحل کایت دبی؛ فعالیت ها، دیدنی ها و هر چه باید بدانید!

Arena AR1

اگر به دنبال یک تجربه آموزشی و البته مستندهای حیوانات هستید، هیچ چیز سرگرم کننده‌تر از این تجربه در VR Park Dubai Mall پیدا نخواهید کرد. چون Arena AR1 به شما امکان می دهد از نزدیک با حیوانات مختلفی از جمله پلنگ، فیل، خرس قطبی، دایناسورها و زرافه‌ها آشنا شوید.

نکات مهم برای بازدید از پارک واقعیت مجازی دبی

پارک واقعیت مجازی دبی

این نکات را در هنگام بازدید از پارک وی آر دبی در نظر بگیرید تا از مشکلات احتمالی جلوگیری کنید و با اطلاعات کامل‌تری اطراف را بگردید. 

  • اگر حداقل 24 ساعت قبل این تجربه را به صورت آنلاین رزرو کرده تا بر روی بلیط‌ها تخفیف دریافت کنید.
  • برخی از تجربیات دارای محدودیت‌های سنی و قد هستند – قبل از انتخاب تجربه خود، حتما آن‌ها را بررسی کنید.
  • Cinema Parking در دبی مال نزدیکترین مکان پارکینگ به پارک واقعیت مجازی است.
  • برای استفاده بهینه از زمان خود در روزهای هفته از پارک وی آر دبی دیدن کنید.

با رزرو هتل دبی از سه کلیک، همین حالا چمدان هایتان را ببندید.

حرف آخر

پارک واقعیت مجازی دبی از جمله مکان‌هایی است که هر کسی که کمی کنجکاو و ماجراجو است و البته به بازی‌های کامپیوتری علاقه دارد، باید تجربه کند. اگر جزو این دسته افراد هستید، به هیچ وجه از آن به راحتی عبور نکنید. خودتان را به دنیای مجازی اما واقعی پارک وی آر ببرید تا خاطراتی مهیج و به یاد ماندنی از سفرتان بسازید. 

سوالات متداول

قیمت بلیط VR Park Dubai Mall چقدر است؟

ورود به VR Park Dubai Mall رایگان است، اما سواری ها از 15 درهم شروع می شوند.

زمان VR Park Dubai Mall چیست؟

پارک واقعیت مجازی در روزهای یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 12 بعد از ظهر تا 10 شب باز است، آخرین ورود آن ساعت 21:30 و جمعه – شنبه از ساعت 10 صبح تا 12 صبح و آخرین ورود در ساعت 11:30 شب است.

بهترین زمان برای بازدید از پارک وی آر دبی چه زمانی است؟

بهترین زمان برای بازدید از وی آر دبی بلافاصله پس از باز شدن آن در روزهای هفته است.

آیا بلیط کودک با تخفیف برای VR Park Dubai در دسترس است؟

قیمت های ورودی برای سواری های خاص برای کودکان و بزرگسالان یکسان است. برای ورود باید محدودیت‌های قد و سن رعایت شود.

چند وسیله سواری در VR Park Dubai Mall موجود است؟

پارک واقعی مجازی دبی دارای 18 سواری و تجربه تعاملی است.

نظرات کاربران