مرکز خرید جواهر استانبول

مرکز خرید جواهر استانبول؛ همچون جواهری در قلب استانبول

شهر استانبول را با خیلی از ویژگی‌های منحصربفرد می‌شناسند، از مکان‌های تاریخی گرفته تا جاذبه‌های طبیعی، رستوران‌ها و مراکز خرید. اما چیزی که ما امروز قصد داریم به آن بپردازیم، یکی از مراکز خرید خاص این شهر با نام مرکز خرید جواهر استانبول است.

رزرو تور استانبول

همه ما می‌دانیم که استانبول یکی از قطب‌های اصلی تولید پوشاک در منطقه است. خیلی از افراد به خصوص ایرانی‌ها سالانه خرید خود یا حتی مغازه‌های خود را از این شهر انجام می‌دهند و طبیعی است که مراکز خرید آن بیشتر از هر جای دیگر در ترکیه باشد. از طرفی خیلی‌ از برندهای معتبر و معروف جهان نیز شعبات زیادی در سرتاسر شهر دارند و همین به اهمیت و رونق بازار استانبول افزوده است. با این تفاسیر به معرفی مرکز خرید جواهر می‌پردازیم که خیلی پرطرفدار و محبوب است. دلیلش!؟ 

بلیط هواپیما لحظه آخری استانبول فقط سه کلیک با شما فاصله دارد!

چرا مرکز خرید جواهر استانبول؟

مرکز خرید جواهر استانبول

مرکز خرید جواهر یا جواهر مال در منطقه شیشلی در سمت اروپایی استانبول قرار دارد و یکی از بهترین مراکز خرید استانبول است. اما ترک‌ها به دلیل علاقه گردشگران عرب، آن را مرکز خرید عرب‌ها نیز می نامند. فروشگاه‌های متنوع، امکانات رفاهی، رستوران و مراکز سرگرمی زیادی در این مجموعه قرار گرفته تا بتواند یک روز کامل یا شاید هم بیشتر وقت گردشگران و بازدیدکنندگان را به خودش اختصاص دهد. 

وبسایت: istanbulcevahir.com

طراحی زیبای جواهر مال

یکی از ویژگی‌های دیدنی این مرکز خرید، معماری خاص و زیبای آن است. معمار مینورو یاماساکی و یاووز ارسلان با همکاری یکدیگر در زمینی به وسعت 358 هزار متر مربع در 6 طبقه و در سال 2005 طراحی و  افتتاح شد. در این مکان، مرکز آن دارای یک سقف شیشه‌ای چند ضلعی، یک ساعت بزرگ نصب شده در مرکز آن، راهرو‌های وسیع و نورپردازی بسیار زیاد است. وقتی وارد این مرکز خرید می‌شوید، در نگاه اول همین چراغ‌های زیاد و نورپردازی زیبای آن است که توجه‌تان را به خود جلب می‌کند. 

بخوانید: بهترین سوغاتی های استانبول

فروشگاه های مرکز خرید Cevahir استانبول

به بخش اصلی مرکز خرید جواهر استانبول می‌رسیم. این مکان با داشتن 343 فروشگاه در 6 طبقه، هر آنچه را که بخواهید در 18 نوع کالا عرضه می‌کند. چه به دنبال برندهای معروف ترکیه باشید یا بخواهید از برند خاصی خرید کنید، مطمئن باشید که حتما آن را در جواهر پیدا خواهید کرد. اضافه کنیم که در این مجموعه، اجناس و  کالاهایی نظیر، پوشاک کودکانه، زنانه و مردانه، اسباب بازی، کیف و کفش، اکسسوری، ساعت و عطر، جواهرات، لباس ورزشی، لوازم آرایشی، لوازم الکترونیکی و…. را می‌توانید خریداری کنید. در ادامه به صورت جزئی مارک‌های این اجناس را به شما معرفی خواهیم کرد. 

برندهای پوشاک زنانه: توییست (Twist)، زارا (Zara)، آکسو (Oxxo)، آدل (AdL)، واکو بوتیک (Vakko Boutique)، ایپک‌یول (İpekyol)، استرادیواریوس (Stradivarius) و…

برندهای پوشاک مردانه: جک اند جونز (Jack&Jones)، ماوی (Mavi)، کولینز (Colin’s)، پول اند بر (Pull&Bear)، نت‌ورک (Network)، لیوایز (LEVI’S)، برشکا (Bershka)، ماسیمو دیوتی (Massimo Dutti) و… 

تور استانبول سه کلیک را به راحتی و ارزان رزرو کنید!

مرکز خرید جواهر استانبول

برندهای پوشاک بچگانه و اسباب بازی‌ها: منگو (Mango)، کوتون (Koton)، ال سی وایکیکی (LC Waikiki)، پانچو (Panço)، گپ (GAP)، زارا (Zara)، ای ببک (e-bebek)، بنتون (United Colors of Benetton)، اسباب‌بازی تویز شاپ (Toyzz Shop)، تامی هیلفیگر (Tommy Hilfiger) و… 

برندهای کیف و کفش: دری‎‌مد (Derimod)، شوز اند مور (Shoes & More)، کمال تانجا (Kemal Tanca)، آلدو (Aldo)، بامبی (Bambi)، فلو (Flo) و… 

برندهای لوازم آرایشی: گلدن رز (Golden Rose)، مک (MAC Cosmetics)، رزنس (Rosense)، گراتیس (Gratis)، سفورا (Sephora)، ایوروشه (Yves Rocher)، فلورمار (Flormar)، رزمن (ROSSMANN) و…. 

ادامه برندها….

برندهای لوازم الکترونیکی: تکنوسا (Teknosa)، سامسونگ (Samsung)، تفال (Tefal)، آرچلیک (Arçelik)، وستل (Vestel)، زیمنس و الکترولوکس (Siemens & Electrolux) و… 

برندهای لوازم ورزشی: اسکچرز (Skechers)، جی اس استور (GS Store)، بوینر اسپورت (Boyner Sports)، آدیداس (Adidas)، پوما (Puma)، ریباک (Reebok)، کارتال یوواسی (Kartal Yuvası) و…. 

برندهای عینک و ساعت: ساعت سواچ (Swatch)، اپال اپتیک (Opal Optik)، ساعت اند ساعت (Saat & Saat)، اپمار اپتیک (Opmar Optik) و…. 

برندهای جواهرات: زن دایموند (Zen Diamond)، آریش پیرلانتا (Ariş Pırlanta)، آلتین ‌باش (Altınbaş)، آتاسای (Atasay).

بخوانید: برندهای معروف استانبول

در مرکز خرید جواهر به سینما بروید

مرکز خرید جواهر استانبول

سینماهای استانبول از تکنولوژی‌ها جدید و پیشرفته‌ای برخوردار هستند و بیشتر آن‌ها را می‌توان در مراکز خرید لوکس این شهر پیدا کرد. در جواهر نیز سینماکسیموم در طبقه دوم قرار گرفته و یکی از بهترین‌هاست. وجود 11 سالن سینمای مجزا با به روزترین تکنولوژی نور، تصویر و صدا، تجربه‌ای عجیب و جالب از تماشای فیلم را برای شما به همراه خواهد داشت. از فیم‌های تازه اکران شده تا فیلم چند بعدی، تئاتر و نمایش‌های مختلف در این سالن‌ها برگزار می‌شود. با این حال، شما هر چه را که دوست داشته باشید، می‌توانید امتحان کنید.  

بخوانید: بهترین سینماهای استانبول؛ سالن ها، هزینه و نکات مهم

کودکان در مرکز خرید جواهر لذت خواهند برد

 شهربازی سر پوشیده فان‌ لب یکی از بزرگ‌ترین مراکز سرگرمی سرپوشیده در ترکیه است، بازی‌های زیادی برای کودکان وجود دارد، به خصوص بازی‌های هیجان‌انگیز و ماجراجویی که کودکان را به چالش و انگیزه می‌دهد. البته اینجا مختص کودکان نیست و بازی‌های متنوعی برای بزرگسالان هم پیدا می‌شود. برخی از وسایل بازی فان لند عبارت‌اند از: ماشین‌های برقی، انواع بازی‌های رایانه‌ای، قلعه سقوط آزاد، بولینگ، بازی‌های شبیه‌سازی واقعیت مجازی و غیره. 

رستوران های مرکز خرید جواهیر استانبول

مرکز خرید جواهر استانبول

این روزها مراکز خرید فقط به چند تا فروشگاه خلاصه نیستند و بیشتر به یک مکان عالی برای گذراندن وقت و سرگرمی و حتی غذا خوردن شبیه هستند. برای کسانی که از گشت و گذار در مرکز خرید جواهر استانبول خسته می‌شوند یا گرسنه هستند و می‌خواهند یک غذای خوشمزه ترکی یا فست فود نوش جان کنند. حتی کسانی که به دنبال چای و باقلوای ترکی هستند، کافه‌ها و رستوران‌های متنوعی در طبقات مختلف این مرکز خرید وجود دارند تا بتوانید ساعاتی را استراحت کرده و دلی از عزا درآورید. 

رستوران‌ها: اچ دی اسکندر (HD İskender)، پیدم (Pidem)، کاساپ دونر (Kasap Döner)، دورومله (Dürümle)، ضیافه کایسری موتفاعی (Ziyafet Kayseri Mutfağı)، کوفته‌جی رامیز (Köfteci Ramiz) و…

کافه‌ها: کافه چایجی (Çaycı)، کافه قهوه دنیاسی (Kahve Dünyası)، کافه کریسپی کرم (Krispy Kreme)، کافه چاک نتی (Choc nette)، کافه قهوه دنیاسی (Kahve Dünyası) و… 

فست فودها: فست فود کی‌اف‌سی (Kfc)، فست فود برگر کینگ (Burger King)، فست فود مک دونالدز (Mc Donald’s)، فست فود پیتزا هات (Pizza Hut)، فست فود پوپایز (Popeyes) و…

بخوانید: بهترین رستوران های استانبول

مرکز خرید جواهیر استانبول

مهمترین ویژگی های بازار جواهر استانبول 

مرکز خرید جواهیر استانبول مزیت‌های زیادی دارد که برخی از آن‌ها به شرح زیر است: 

  • مرکز خرید جواهیر نزدیک به ایستگاه مترو شیشلی است که یکی از بهترین ایستگاه‌های مترو ترکیه است. از طریق آن دسترسی به مرکز خرید جواهیر A آسان شده، زیرا با تمام مناطق ترکیه مرتبط شده است.
  • جواهیر مال شامل تعداد زیادی بانک است که در طبقه اول و دوم آن قرار دارند.
  • همچنین به دلایل مختلف از جمله کافه‌هایش، برای همه بزرگسالان و کودکان مناسب است، همین‌طور بازی‌های متنوع مرکز خرید بسیار مناسبی برای کودکان است.
  • علاوه بر این، بازار جواهیر دارای چندین خروجی مستقیم است که می‌توانید از طریق آن به آن بروید و سپس مستقیماً خود را در قلب بازار جواهیر خواهید دید.
  • با داشتن یک پارکینگ فقط برای بازدیدکنندگان، مرکز خرید می‌تواند حدود 2600 خودرو را در خود جای دهد.
  • در داخل مرکز خرید 3 سینما مجهز به فناوری سه بعدی وجود دارد.

بخوانید: مرکز خرید فروم استانبول

جشنواره خرید در جواهر چه زمانی برگزار می شود؟

جشنواره خرید استانبول معمولا هر ساله در ماه ژوئن (تیر تا مرداد) برگزار می‌شود. این فستیوال معمولاً چند هفته طول می کشد و انواع تجربیات خرید و سرگرمی از جمله تخفیف و تبلیغات از فروشگاه‌های شرکت کننده، اجراهای زنده و رویدادهای فرهنگی را ارائه می دهد.

در طول این جشنواره، بسیاری از مراکز خرید، از جمله مرکز خرید جواهیر استانبول شرکت می کنند و پیشنهادات ویژه ای ارائه می‌دهند تا خرید را برای گردشگران جذاب‌تر کنند. علاوه بر این، این جشنواره همچنین فرصتی منحصر به فرد برای تجربه فرهنگ خرید پر جنب و جوش شهر و استفاده از تخفیف‌ها و تبلیغات موجود ارائه می دهد.

شایان ذکر است که تاریخ جشنواره خرید استانبول ممکن است سال به سال تغییر کند، بنابراین بهتر است برای به روزترین اطلاعات برای خرید در استانبول، وب سایت رسمی جواهر مال بررسی کنید.

بخوانید: بهترین فستیوال های استانبول در سال 2023

هتل های نزدیک به مرکز خرید Cevahir استانبول

مرکز خرید جواهیر استانبول

اقامت در نزدیکی مرکز خرید استانبول فرصتی ویژه است تا در بودجه رفت و آمد خود صرفه‌جویی کنید و به راحتی به این مکان دسترسی داشته باشید. 

هتل گراند جواهر

هتل گرند جواهیر استانبول یکی از بهترین هتل‌ها است و خدمات متعدد، اتاق‌های تمیز، چشم‌انداز جذاب، استخرهای شنا در اندازه‌های مختلف برای همه سنین از ویژگی‌های آن است. همچنین شامل مراکز تناسب اندام، پارکینگ رایگان، و اتوبوس برای انتقال مهمانان هتل به فرودگاه و بازگشت از آن است. در ضمن بوفه صبحانه مهمترین ویژگی هتل است و انواع شیرینی‌های شرقی و غربی و قهوه سرو می‌شود.

بخوانید: آشنایی با بهترین هتل های استانبول

هتل رادیسون بلو

Radisson Blu Hotel

هتل رادیسون بلو یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره شیشلی است که دارای منظره‌ای جذاب از شهر و یکی از معروف‌ترین زنجیره‌های هتل رادیسون بلو استانبول است که دارای اتاق‌های متنوع، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های غیر سیگاری، اتاق‌های عایق صدا و سوئیت‌های مخصوص دامادها. این هتل دارای تراس اختصاصی آفتابگیر، منطقه سیگار، بوفه و تخت‌های مخصوص کودکان، سالن‌های تجاری و ضیافت، امکانات اتاق VIP، و امکاناتی برای افراد با نیازهای خاص و ناگفته نماند سونا و اتاق بخار، حمام چشمه آب گرم، و جکوزی همچنین غذاهای ترکی، ایتالیایی و دریایی سرو می‌کند.

هتل گرند ارس و سوئیت استانبول

این هتل به دلیل موقعیت حیاتی مهم خود، در نزدیکی مرکز خرید Cevahir، نزدیک به ایستگاه‌های مترو و رستوران‌ها، علاوه بر داشتن اتاق‌های مختلف عایق صدا و بدون آلرژی، اتاق‌هایی برای خانواده‌ها، اتاق‌هایی با امکانات ویژه برای سالمندان، اتاق‌هایی برای افراد با نیازهای خاص، متمایز و بی‌نظیر است. همچنین شامل یک مرکز تناسب اندام، اتاق بخار، ماساژ بدن و یک باغ فوق العاده و همچنین یک مرکز تجاری، اتاق جلسات، فروشگاه‌های هدیه، و یک میز تور است. اضافه کنیم که این هتل دارای دو رستوران است. آن‌ها هر دو استاد سرو غذاهای خوشمزه از غذاهای ترکی برای سه وعده غذایی هستند.

بخوانید: بهترین هتل های استانبول برای ایرانیان

مکان های دیدنی نزدیک به مرکز خرید جواهر

Teşvikiye Camii

در کنار بازدید و خرید از مرکز خرید، بد نیست سری هم به برخی از مکان‌های دیدنی اطراف بزنید. 

  • مسجد تاریخی تشویقیه (Teşvikiye Camii)
  • قصر ایحلامور (Ihlamur Kasırları)
  • ماچکا پارک (Maçka Park)
  • کلیسای جامع روح‌القدس یا سنت اسپریت (St. Esprit Katedrali)

مرکز خرید جواهر استانبول کجاست؟

این مرکز خرید در قسمت اروپایی استانبول واقع شده و در در منطقه شیشلی (Şişli) قرار دارد. به علت محبوبیت جواهر راه‌های دسترسی به آن ساده بوده و به راحتی می‌توانید خودتان را به اینجا برسانید.

آدرس: منطقه اروپایی شیشلی، محله ماییس، خیابان بیوک دره

بخوانید: مرکز خرید ونیزیا مال استانبول؛ سوار بر قایق خرید کنید!

نحوه رسیدن به این مرکز خرید

به لطف شبکه حمل و نقل عمومی شهر که به خوبی متصل است، رسیدن به مرکز خرید استانبول جواهیر بسیار راحت است. در زیر چندین گزینه مناسب برای کمک به شما برای رسیدن سریع و کارآمد به مرکز خرید Cevahir آورده شده است:

مترو: خط مترو M2 (Yenikapi-Haciosman) و خط M7 یک راه سریع و آسان برای رسیدن به جواهیر استانبول است. در ایستگاه Sisli-Mecidiyekoy پیاده شوید و با پیاده‌روی کوتاه از ورودی مرکز خرید خواهید دید.

تراموا: خط T1 تراموا (Kabatas-Bagcilar) به خط مترو M2 متصل می‌شود و امکان سفری بی وقفه به مرکز خرید استانبول Cevahir را فراهم می کند. سوار تراموا T1 شوید و به ایستگاه کاباتاس بروید. از آنجا به خط مترو M2 منتقل شده و به ایستگاه Sisli-Mecidiyekoy ادامه دهید. مرکز خرید در چند قدمی ایستگاه است.

اتوبوس: چندین مسیر اتوبوس از کنار یا نزدیک استانبول جواهیر مال می‌گذرد و از نقاط مختلف شهر قابل دسترسی است. خطوط اتوبوس کلیدی که در یا نزدیک منطقه شیشلی-مسیدیه‌کوی توقف می‌کنند شامل 30M، 32M، 54S، 63، و 122 هستند.

متروبوس: برای رسیدن به جواهیر استانبول از طریق متروبوس، از خط 34 (Zincirlikuyu-Sogutlucesme) یا 34A (Sogutlucesme-Cevizlibag) استفاده کنید و در ایستگاه Mecidiyekoy پیاده شوید. از آنجا، مرکز خرید فقط یک پیاده روی کوتاه فاصله دارد.

بخوانید: هزینه حمل و نقل در استانبول

ساعات کار بازار جواهر

در مورد ساعات کار این مرکز خرید، مرکز خرید استانبول جواهیر همه روزه از ساعت 10 صبح درهای خود را باز می‌کند و تا ساعت 10:00 شب باز است. بنابراین، زمان کافی برای خرید، صرف غذا و غوطه‌ور شدن در فضای پر جنب و جوش را برای شما فراهم می‌کند.

به دنبال بهترین قیمت هتل استانبول هستید؟

حرف آخر

مرکز خرید جواهر استانبول، یکی از بهترین و لوکس‌ترین مراکز خرید این شهر است که انواع اجناس برند داخلی و خارجی را در مجموعه‌ای بزرگ جمع‌آوری کرده تا شما هر آنچه را بخواهید به راحتی خریداری کنید. در این مرکز خرید همچنین رستوران‌ها، کافه‌ها، مرکز تفریحی و امکانات کاملی وجود دارد تا شما یک روز کامل را در آن سپری کنید و از گشت و گذار در جواهر خسته نشوید. 

سوالات متداول

مرکز خرید جواهر تا میدان تکسیم چقدر فاصله دارد؟

این مرکز خرید در منطقه شیشلی واقع شده است و فاصله تکسیم تا مرکز خرید جواهیر 3.7 کیلومتر است. با استفاده از مترو از ایستگاه تقسیم و پیاده شدن در ایستگاه Sisli Mecidiyeköy، که ایستگاهی است که مرکز خرید Cevahir Istanbul Mall در آن قرار دارد، می توان به مرکز خرید استانبول Cevahir مال دسترسی داشت.

از منطقه سلطان احمد چطوری به مرکز خرید جواهر برویم؟

مرکز خرید استانبول جواهیر در دوازده کیلومتری سلطان احمد واقع شده است و با چهار دقیقه پیاده روی برای رسیدن به ایستگاه سلطان احمد، سپس سوار شدن به تراموا T1 و پیاده شدن در ایستگاه Laleli-Üniversite، چهار دقیقه پیاده روی تا ایستگاه Vezneciler و سوار شدن به این مرکز خرید می توانید به مرکز خرید رسید. اتوبوس M2 برای رسیدن به ایستگاه شیشلی، سپس 1 دقیقه پیاده‌روی تا مرکز خرید جواهیر.

قیمت ها در مرکز خرید جواهیر چگونه است؟

جواهیر بزرگترین مرکز خرید اروپا و دومین مرکز خرید بزرگ در جهان است. اما قیمت ها و پیشنهادات ویژه مرکز خرید در طول سال متغیر و نسبتا متوسط رو به بالا است.

نظرات کاربران