Lost Chambers
18 مرداد 1402
دبی

آکواریوم لاست چمبرز دبی| Lost Chambers

دبی در سال‌های اخیر با ساختمان‌های زیبا، جزایر مصنوعی و مراکز خرید در سطح جهانی به یکی از مقاصد مهم گردشگری تبدیل شده است. در همین ابتدا باید به شما بگوییم که فرقی نمی‌کند برای بار اول یا چندمین بار به این شهر جادویی و رویایی سفر می‌کنید، در اینجا همیشه یک کار، تفریح و مکان دیدنی جدید برای شما پیدا می‌شود. امروز نیز ما می‌خواهیم به یکی از باحال‌ترین‌ها و راستش را بخواهید یکی از عجایب این شهر اشاره کنیم. آکواریوم لاست چمبرز دبی، این آکواریوم جذاب در داخل هتل آتلانتیس قرار گرفته و واقعا دیدنی‌ است. اگر بودجه درست و حسابی دارید، اقامت در این هتل می‌تواند بهترین خاطره سفر را برای شما به ارمغان بیاورد، در غیر این صورت بد نیست برای دیدن این جاذبه خارق‌العاده سری به این هتل بزنید. 

رزرو تور دبی

بلیط هواپیما دبی را با سه کلیک رزرو کنید؛زیرا که هیچ چیز هیجان‌انگیز تر از غذا دادن به کوسه‌ها نیست. 

درباره آکواریوم Lost Chambers

Lost Chambers

آکواریوم لاست چمبرز (Lost Chambers) همان‌طور که گفتیم، بخشی از هتل لوکس پنج ستاره معروف آتلانتیس است. کل معماری و طراحی این هتل و فضای داخلی آن براساس شهر گمشده آتلانتیس بوده و فضا واقعا با چیزی که تصور می‌کنید، متفاوت خواهد بود. خودتان را برای یک تجربه منحصر به فرد و الهام بخش آماده کنید. از مناظر زیبای زیر آب گرفته تا آکواریوم‌های بزرگ، در این مکان برای ساعت‌ها خیره خواهد ماند و از این همه زیبایی حیرت‌زده می‌شوید. بازدید از این آکواریوم آتلانتیس به شما این فرصت را می‌دهد که با ماهی‌های خار، کوسه‌ها، اسب‌های دریایی و دیگر موجودات دریایی روبرو شوید. این آکواریوم حدود 21 نمایشگاه دارد که بیش از 65000 موجود دریایی را در خود جای داده است. 

اطلاعات خلاصه درباره آکواریوم لاست چمبرز

نام رسمی: آکواریوم Lost Chambers آتلانتیس، دبی.

تعداد بازدیدکنندگان در سال: هر سال حدود 1.5 میلیون بازدید کننده از آکواریوم Lost Chambers بازدید می‌کنند.

آکواریوم Lost Chambers کجا واقع شده است؟

آکواریوم لاست چمبرز دبی

آکواریوم لاست چمبرز دبی در داخل هتل ستاره معروف آتلانتیس در جمیرا، جزیره‌ای مصنوعی در دبی واقع شده است..

این جزیره دارای سیستم حمل و نقل مونوریل مخصوص به خود است که به شما در رفت و آمد به هتل کمک می‌کند. نزدیکترین ایستگاه تراموا Palm Jumeirah1 است. از طرف دیگر، می‌توانید یک تاکسی نیز کرایه کنید تا به راحتی به هتل برسید، فقط کمی هزینه‌بر است. 

ساعات کار آکواریوم لاست چمبرز دبی چگونه است؟

زمان‌بندی کلی: آکواریوم Lost Chambers همه روزه از ساعت 10 صبح تا 9 شب باز است. این زمان‌ها ممکن است در مناسبت‌هایی مانند رمضان و عید متفاوت باشد.

آخرین پذیرش: اگرچه این جاذبه تا ساعت 9 شب باز است، اما پیشنهاد می‌کنیم حداقل تا ساعت 18 یا 19 به آکواریوم بروید.

بهترین زمان برای بازدید: بهترین زمان برای بازدید از این جاذبه بین ساعت 10 صبح تا 2 بعد از ظهر است.

مدت زمان بازدید: حدود 2 تا 3 ساعت برای کشف کامل جاذبه نیاز دارید.

چرا آکواریوم Lost Chambers معروف است؟

Lost Chambers

آتلانتیس، نخل به خودی خود یک جاذبه مسحورکننده برای گردشگران است و آکواریوم Lost Chambers در داخل آن، یک لذت اضافی و یک جاذبه‌ی بی‌نظیر به حساب می‌آید. این آکواریوم که مانند شهر گمشده آتلانتیس طراحی شده، حدود 65000 موجود دریایی را در 21 نمایشگاه در خود جای داده است. همان‌طور که در لابلای آکواریوم قدم می‌زنید، به یک پناهگاه زیر آب منتقل می‌شوید.

قدم زدن در میان تونل‌های شیشه‌ای همانند غواصی زیر آب است و حس و حال دیدنی و نفس‌گیر را به شما می‌دهد. مناظر شگفت‌انگیزی را خواهید دید که هیچ وقت قرار نیست از ذهن‌تان پاک شوند. پس این لطف را در حق خودتان انجام دهید و از این آکواریوم خارق‌العاده دیدنی کنید. 

جاذبه های دیدنی آکواریوم لاست چمبرز دبی

آکواریوم لاست چمبرز دبی طیف گسترده‌ای از تجربیات و نمایش‌ها را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد. مناظر این مکان که با پیچ و خم‌های زیر آب، تونل‌های مرموز و تعامل با موجودات دریایی ترکیب شده‌اند، در حدود 21 آکواریوم را به نمایش می‌گذارند. می‌توانید تصور کنید که چه چیزی در انتظار شماست! 

در اینجا برخی از جاذبه‌های اصلی داخل آکواریوم آورده شده است: 

مرداب سفیر

آکواریوم لاست چمبرز دبی

مرداب سفیر یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های آکواریوم لاست چمبرز دبی است. این تالاب با داشتن حدود 11 میلیون لیتر آب، محل زندگی کوسه‌ها، ماهی‌های زیبا و گونه‌های متنوع موجودات دریایی است. این یکی از بزرگ‌ترین آکواریوم‌های جهان به حساب می‌آید که آب کافی برای پر کردن چند استخر را دارد. بیشتر موجودات دریایی آتلانتیس را در این مخزن خواهید یافت. باید بگوییم که مرداب سفید بیش از 150 گونه ماهی دارد و در صورت تمایل می‌توانید حتی با آن‌ها شنا کنید.

تجربه غواصی

آکواریوم Lost of Chambers به خاطر تجربه غواصی خود در تالاب سفیر معروف است. این تجربه به شما امکان می‌دهد تا در این تالاب غواصی کنید، حتی اگر شنا بلد نباشید. کودکان 6 سال به بالا نیز می‌توانند در کنار یک بزرگسال (به عنوان همراه) در این فعالیت مهیج شرکت کنند. با انجام این کار، فرصتی برای غواصی در میان موجودات دریایی و تماشای نحوه زندگی آن‌ها در زیستگاه طبیعی خود خواهید داشت. 

تور قصه های ماهی

Fish stories tour

تور قصه‌های ماهی برای بازدیدکنندگانی است که در مورد حیات دریایی داخل آکواریوم کنجکاو هستند. با این تور می‌توانید از نزدیک نحوه مراقبت روزانه از 65000 موجود دریایی را تماشا کنید. این تور در سطح بالای تالاب سفیر انجام می‌شود، به این معنی که می توانید بزرگترین نمایشگاه در Lost Chambers را از سطح آن و از بالا مشاهده کنید. علاوه بر این، شما را به بیمارستان و مهدکودک ماهی نیز می‌برند، جایی که ماهی پرورش می‌دهند و به نوعی از آن‌ها مراقبت می‌کنند. این بخش واقعا جذاب است، اگر به دنیای زیر آب علاقه دارید، بهترین فرصت برای شما خواهد بود. 

دایو (Dive) آتلانتیس

آکواریوم انواع مختلفی از تجربه‌های غواصی را برای افرادی که دوست دارند کاوش کنند و از زندگی زیبای زیر آب لذت ببرند، ارائه می‌دهد.. Atlantis Dive Discovery یکی از این برنامه‌های غواصی برای مبتدیان است، به این معنی که این افراد در کنار یادگیری مهارت‌های اولیه غواصی از متخصصان، فرصتی برای نزدیک شدن به زندگی دریایی مانند کوسه‌ها، ماهی‌های رنگارنگ و موجودات بی‌شمار دیگری که در زیر آب اسرارآمیز آتلانتیس رشد می‌کنند را خواهند داشت. اما اگر شما یک غواص حرفه‌ای هستید، می‌توانید شیرجه تک تانک را نیز انتخاب کنید و از شنا در کنار زندگی دریایی لذت ببرید.

غواصی شکارچی (Predator Dive)

آکواریوم لاست چمبرز دبی

غواصی شکارچی برخلاف نامش یک تجربه هیجان‌انگیز و مملو از ماجراجویی است که باید آن را امتحان کنید! در این فعالیت، می‌توانید با دست به انواع کوسه‌هایی که متعلق به ۱۴ گونه مختلف و ماهی‌های تار هستند، غذا بدهید. نگران نباشید، این کار به صورت کاملا حفاظت شده و در کنار نظارت دقیق مربیان حرفه‌ای انجام می‌گیرد. در کل این تجربه فقط برای آن دسته از افراد شجاعی است که می‌توانند رو در رو با کوسه‌ها بایستند.

تانک را لمس کنید (Touch Tank)

این یک تجربه دوست داشتنی در آکواریوم لاست چمبرز دبی است که در آن می‌توانید برخی از موجودات دریایی کوچکتر مانند ستاره دریایی، خارپشت دریایی و غیره را لمس کرده و در دستتان نگه دارید. این یکی بیشتر در بین بچه‌ها محبوب است. در کنار آن نیز برخی از متخصصان درباره ویژگی‌ها، نحوه زندگی و مشخصات ماهی‌ها صحبت می‌کنند که باعث می‌شود تا دیدگاه جدیدی در مورد آن‌ها بدست آورید.

خلاصه کلام 

آکواریوم لاست چمبرز دبی یکی دیگر از آکواریوم‌های این شهر است که زیبایی و جذابیت خاص خود را دارد. اقامت در هتل آتلانتیس می‌تواند یک سفر مجلل و سرگرم‌کننده را برای شما ایجاد کند، اما اگر نتوانستید در این هتل بمانید، پیشنهاد می‌کنید حتما به دنیای زیر آب آن با طراحی جذاب و موجودات دریایی متنوع سر بزنید.

نظرات کاربران